Search this blog

marți, 23 decembrie 2014

Christmas make-up look / Machiajul de Craciun

In seara aceasta va voi prezenta unul dintre machiajele mele preferate, care include un machiaj al ochilor mai simplu, in culori neutre si buze rosii :) ,pe care il voi purta chiar in ziua de Craciun. Mereu am fost fana buzelor rosii, dar mi-a fost foarte greu sa aleg o nuanta de rosu care sa mi se potriveasca si sa ma avantajeze, deoarece am buzele subtiri si acest tip de buze nu prea este avantajat de nuantele de rosu (mai ales cele cu textura mata, sau cel putin pe mine nu ma avantajeaza). Dupa multe cautari, am gasit ceva care imi place si cred ca mi se si potriveste. Va las in continuare cu pozele , sper sa va placa si daca aveti sugestii in ceea ce priveste un ruj in nuanta de rosu care credeti ca s-ar potrivi femeilor cu buze subtiri, va astept sa le spuneti in sectiunea de comentarii.

In this evening I will present you one of my favourite make-up looks, that includes a simple eye make-up, in neutral shades and red lips, which I am going to wear on Christmas day. I have always been a fan of red lips, but it was hard for me to pick a flattering shade of red lipstick , because I have thin lips and not all red shades  will compliment this type of lips( especially the matte ones ). After a long search, I have found something that I like and I think that it suits me. Below you will se the look, I hope you like it and if you have any suggestions regarding a red lipstick shade that you think it suits thin lips, you can type it in the comment section.



    Afara era un soare atat de puternic,se vede si dupa cum au iesit pozele,dar sper sa va placa

Produse / Products :
Primer ochi - Elf Mineral Sheer (Eye primer)
Fard bej - Inglot 107r (Beige eyeshadow)
Fard maro - Inglot 1074 (Brown eyeshadow)
Tus - Catrice liquid liner waterproof (liquid liner)
Ruj/Creion rosu- Oriflame Lip Impact Electric Red ( Lipstick/Crayon)
Fond de ten - Pharmaceris F Intense Coverage Mild Fluid foundation (Foundation)
Corector/Anticearcan - Smashbox Second Skin / Maybelline Fit me  (Concealer)
Blush - Maybelline affinitone 77 rose 

4 comentarii:

  1. e foarte dragut machiajul.eu nu sunt atat de indrazneata sa port ruj rosu, nici nu stiu daca ma prinde bine.pupici.
    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca nici eu nu eram, dar am tot incercat nuante de rosu pana am gasit ceva care sa imi placa si sa ma reprezinte, tu ai buze foarte frumoase, sunt sigura ca te-ar avantaja un ruj rosu :) Pupici

      Ștergere
  2. wow. I loved your outfit !!! merry christmas. I would like to follow each other?

    Sibaritismosdeinma

    RăspundețiȘtergere